CanadAmerika 2015, een reis door de Rocky Mountains en Yellowstone NP

13 juni 2015 - Roosendaal, Nederland

14 juni 2015 ga ik weer op reis.

maroniyo
Dit keer een reis op het noord Amerikaanse continent, en net als de voorgaande jaren samen met Niels en Ronald. Met een huurauto maken we een rondrit van 3 weken door Canada en Amerika

De reis begint in Calgary. Vanuit Calgary gaan we zuidwaards naar het Waterton NP. Hierna passeren we de grens met de Verenigde Staten en bezoeken we het Glacier NP

Via Helena gaan we verder richting het Yellowstone NP,het meest zuidelijke punt van onze reis.

yelston

Na Yellowstone gaan we weer naar het noorden en via Missoula rijden we terug naar Canada. In Canada brengen we nog een bezoek aan de nationale parken Revelstoke, Jasper en Banff alvorens we weer terug komen in Calgary.

Hopelijk wordt het weer een hele mooie reis en ben ik in de gelegenheid om weer wat mooie plaatjes te maken met mijn fotocamera.
Via dit blog probeer ik jullie regelmatig op de hoogte te houden van het verloop van de reis, en zo nu en dan alvast een preview te geven van de foto's.

dagprogramma:

Dag 1. Aankomst en overnachting in Calgary