Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
443

Over ons

Op mijn reisblog kun je mijn reizen volgen door middel van reisverhalen en natuurlijk foto's!

Veel plezier bij het lezen van de verhalen en het bekijken van de foto's.

Als je het leuk vindt is het ook mogelijk om een reactie te geven op de verhalen en foto's!

Over onze reis

maroniyo

Dit jaar maak ik een reis door de Rocky Mountains van Canada en Amerika en door het Yellowstone NP. Wederom samen met Ronald en Niels

Als de internet verbindingen in de hotels het toelaten probeer ik het blog wee zogoed mogelijk up to date te houden met verhalen en uiteraard foto's !

In 2014 heb ik samen met Niels en Ronald een zelf samengestelde reis door de Alpen en de Dolomieten gemaakt.

In 2013 staat een rondreis door Ierland op het programma.

Deze reis maak ik samen met Ronald Pinxteren en Niels Dekkers.
Als de internetverbindingen het toelaten zal ik trachten deze site actueel te houden met verhalen en natuurlijk de nodige foto's!

In 2012 heb ik samen met Ronald een reis door het "wilde westen" gemaakt.

De reis begon in San Francisco en dan langs de bekende en minder bekende nationale parken in het westen van de Verenigde Staten.
De reis eindigde in Las Vegas.

Verslagen van deze reis zijn te lezen op deze site.

Bezochte landen

Wij hebben 39 landen (16%) bezocht:

Argentinië, Aruba, België, Botswana, Brazilië, Canada, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Ierland, IJsland, Italië, Kenia, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Malawi, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Paraguay, Polen, Portugal, San Marino, Slovenië, Spanje, Tanzania, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.